رویدادها آرشیو خبر ها
یووه در معرض جریمه احتمالی از سوی فیفا

یووه در معرض جریمه احتمالی از سوی فیفا

 

حواشی تمام‌‌نشدنی نیمكت‌نشینی كریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه یووه در مقابل تیم K‐League باعث شده تا باشگاه یوونتوس در آستانه پاسخگویی و یا جریمه احتمالی از سوی فیفا قرار بگیرد.

 

روزنامه انگلیسی‌زبان The Korea Herald در خبری با اشاره به بدقولی باشگاه یوونتوس برای حضور كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم در دیدار مقابل منتخب لیگ كره‌جنوبی، از تنظیم یك شكایت‌نامه و ارسال آن به فیفا و دریافت غرامت بابت بدعهدی این تیم ایتالیای خبر داده است.

 

آژانس TheFasta كه اسپانسر برگزاری این دیدار دوستانه در سئول بوده با اشاره به وجود بندی در قراداد برگزاری این بازی با بیانكونری یادآور شده كه یوونتوس تعهد داده بود مهاجم پرتغالی‌اش حداقل 45 دقیقه در میدان حضور داشته باشد و تنها در صورت داشتن مشکلات جسمانی این قرارداد قابلیت فسخ خواهد داشت.

 

 

سازمان لیگ فوتبال كره‌جنوبی در گزارش خود از برگزاری این دیدار به آژانس TheFasta عنوان كرده است كه قبل از آغاز این دیدار هیچ‌گونه گزارشی بابت اعلام مصدومیت كریستیانو رونالدو از سوی یوونتوس دریافت نكرده است و نام او به عنوان یكی از بازیكنان نیمكت‌نشین به مسئولین برگزاری مسابقه اعلام شده است.

 

آژانس TheFasta با اشاره به اعتراض‌های گسترده تماشاگران حاضر در این دیدار كه برای دیدن این بازی و به خصوص كریستیانو رونالدو مبالغ هنگفتی را پرداخت كرده بودند، از تقاضای گسترده جمع كثیری از آنها برای عودت نیمی از مبلغ پرداختی‌شان خبر داده است.

 

طبق اطلاعاتی كه خبرنگار روزنامه Corriere dello Sport در خصوص حواشی پیش آمده از این اتفاق به دست آورده؛ علی‌رغم اظهارات مائوریتسیو ساری پس از پایان این دیدار كه خستگی رونالدو را دلیل عدم حضورش در میدان عنوان كرده بود، باشگاه یوونتوس به‌وجود آمدن كوفتگی در عضلات رونالدو در حین گرم كردن برای حضور در زمین را علت اصلی عدم همراهی او با سایر بازیكنان در این دیدار بیان كرده است.

 

 

در عين حال سازمان لیگ كره نیز كه بابت عدم حضور رونالدو در این دیدار به شدت تحت فشارهای مختلف است، با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان كرده است:

 

ما صمیمانه از طرفداران كریستیانو رونالدو بابت عدم حضورش در این دیدار عذرخواهی می‌كنیم. مصدومیت عضلانی ناگهانی او غیرمترقبه بود؛ با این حال گله‌مندی شما را درك می‌كنیم و برای آن بسیار احترام قائلیم. به شما قول خواهیم داد در دیدارهای دوستانه مشابه، شاهد بروز چنین اتفاقی نباشیم.

 

در حالیكه پرواز كاروان یوونتوس از شانگهای به مصد سئول تنها 7 ساعت قبل از برگزاری این دیدار انجام شده بود، ازدحام بیش از 67 هزار تماشاگر این بازی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه المپیك سئول و ترافیك سنگین، یكی از اصلی‌ترین دلایل برای برگزاری با تأخیر این بازی عنوان شده است.

 

گفتنی است دیدار دوستانه تیم یوونتوس و منتخب لیگ فوتبال كره‌جنوبی با نتیجه مساوی 3 بر 3 به پایان رسید. همچنین گل‌های بیانكونری در این دیدار را نیز سیمونه موراتوره، بلیز متوئیدی و ماتئوس پره‌ری‌را به ثمر رساندند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: